Matematik - boost dit niveau

Dette hold er for dig, som har brug for ekstra træning og som synes, at matematik er lidt svært.
Man. 14:30-17:30
Startdato
02.10.2023
Slutdato
23 Undervisningsgange
23 gange
Aldersgruppe
Til og med 17 år
Klassetrin
Fra og med 7. kl.
Tilmelding fra
13.06.2023
Tilmeldingsstatus
Åbent for tilmelding

Mødetider
Vis
Tilføj til kalender Tilføj til kalender

Undervisere
- Vibeke Maria Thielsen
Placering

Haderslev Ungdomsskole
placeholder placeholder
Christiansfeldvej 8a
6100 Haderslev
Tilmeld dig eller via

På dette hold må du stille alle de spørgsmål, der falder dig ind. Måske er du holdt op med at tro på, at du nogensinde får lært matematik. Sådan behøver det ikke at være. Vi har ikke travlt, og du må gerne stille det samme spørgsmål mange gange.

Indholdet på holdet kan variere alt efter elevernes behov. Det kan være nogle elever tager deres bøger med og får lektiehjælp til enkelte opgaver, de har svært ved. Det kan også være en elev har brug for hjælp til at få styr på et specifikt emne fx brøker eller ligninger, som måske altid har været svært for eleven. I forhold til 9. klasses elever kan det handle om prøveforberedene-træning, dvs. øve gamle FSA-prøver, øve at arbejde tid osv....

Senest opdateret 22.04.2024 10:27 af MNBE