Cafe UNG Haderslev

Ungdomsklub hvor du kan mødes og hygge med vennerne
Mandag til torsdag kl. 13:30 - 19.00
Forsk. mødetider
Startdato
02.10.2023
Slutdato
Aldersgruppe
Til og med 17 år
Klassetrin
Fra og med 7. kl.
Tilmelding fra
31.05.2023
Placering

Haderslev Ungdomsskole
placeholder placeholder
Christiansfeldvej 8a
6100 Haderslev

Café Ung

Haderslev ungdomsklub Café Ung har adressen Christiansfeldvej 14. Det er mødestedet for dig, dine venner og andre unge der er jævnaldrende. Alderskravet er fra 7. klasse til og med 17 år.

Åbningstid:

fra 13.30-19:00 (20:00) mandag til torsdag.

I klubben er der forskellige aktiviteter bl.a. billard, bordfodbold, PlayStation 5, computer, brætspil og meget mere.

Klubben er også vært for friskbagte boller og lidt frugt når du kommer fra skole eller andre aktiviteter. Om onsdagen laver vi fælles aftensmad, som vi hygger om. Der vil udover dette være mulighed for at købe sandwich, salater, sodavand og slik (kun MobilePay).

Et medlemskab koster 100,- for en sæson (start okt. til påske), som dækker over eftermiddagssnack og onsdags aftensmad. Med medlemskabet kan du også frit besøge Haderslev kommunes andre ungdomsklubber.

Personalet i klubben er Tine Lorenzen som er kost og klubkoordinator, derudover er der studerende fra følgende uddannelser: Ernæring og Sundhed, læreruddannelsen og fysioterapeut uddannelsen, som gerne vil være behjælpelig med gode snakke og lektiehjælp.

CafeUNG Smileymærke

Senest opdateret 04.04.2024 15:44 af RUDOL