Fitness Vojens

Afsluttet

Mødetider
Vis
Tilføj til kalender Tilføj til kalender
Placering

Santé Fitness
placeholder placeholder
Østergade 3-5
6500 Vojens

Fitness hos Santé

Konditionstræning før styrketræning giver bedre præstation!

Konditionstræning er træning af de store muskelgrupper i kroppen, der styrker kredsløbet og forbedrer iltoptagelsen. Dette giver en følelse af mere energi og større udholdenhed, fordi kroppen

bliver bedre til at transportere ilt og næringsstoffer ud til musklerne. Du forbedrer din kondition og får mere overskud og energi i hverdagen.

I fitness kan du træne konditionstræning på:

• motionscykel
  • løbebånd
  • stepmaskiner
  • spinningcykler

Styrketræning er træning med tung belastning og som derved øger musklernes styrke og form.

En god muskelstyrke er forudsætningen for at kunne bruge kroppen optimalt. Ved at træne

styrketræning får du en en god ballance mellem styrken i kroppens muskler, hvilket er med til at

modvirke skader.

Styrketræning er også med til at forbedre muskelgruppens koordination, sætte forbrændingen i vejret, samt forbedre din kropsholdning.

Styrkelse af kroppens knogler og muskler er med til at forebygge livsstilssygdomme og knogleskørhed.

Styrketræning er den mest effektive træningsform til opvarmning af kroppen, og til at øge dine musklers styrke.

I fitness kan du træne styrketræning med bl.a.:

• styrketræningsmaskiner
  • frie vægte

EVT badning er for egen regning.

Senest opdateret 04.04.2024 15:46 af RUDOL